תאגיד המים פלג הגליל

החלפת צרכנים תאגיד המים פלג הגליל

החלפת צרכנים – מה זה ולמה זה חשוב?

תהליך החלפת צרכנים מתייחס לשינוי שם הצרכן הרשום בחשבון המים של תאגיד פלג הגליל, למשל במקרים של מכירת דירה, השכרת דירה, או במסגרת צו ירושה. המטרה היא להעביר את האחריות לתשלום חשבון המים לדייר הנכנס, בהתאם לקריאת מונה מדויקת ביום כניסתו לנכס.

שימו לב!

אי דיווח על עזיבת הנכס עלול להוביל להמשך חיובו של המחזיק היוצא בתשלום חשבון המים. לכן, חובה על כל מחזיק שעוזב או נכנס לנכס לעדכן את פלג הגליל על השינוי.

איך מגישים בקשה?

את הבקשה להחלפת מחזיקים/משלמים בנכס ניתן להגיש דרך טופס מקוון או ידני.

יש לצרף את כל המסמכים הנדרשים בהתאם לסוג הבקשה. עם סיום התהליך, תישלח הודעה המאשרת את השלמת החלפת הצרכנים.
לחצו כאן למעבר לטופס החלפת צרכנים.

הודעה חשובה לקהל לקוחותינו:

החל מתאריך ה -29.6.2025 יום ראשון קבלת קהל תתקיים עד השעה 12:00.

בין התאריכים 29.6.2025-30.6.2025 לא תתקיים קבלת קהל בכל מחלקות שרות הלקוחות והגבייה בישובים בהם תאגיד פלג הגליל מעניק שירותים וזאת לטובת סגירת דוח חשבונאי חצי שנתי.

נחזור להעניק שירות ביום שלישי ה- 1.7.2025.

מוקד הבירורים והתשלומים 1-800-55-00-50 שלוחה מספר 1 יינתן מענה לפניות ובירורים בלבד, לא ניתן יהיה לבצע תשלומים.

המים שלכם בראש מעינינו
פלג הגליל בע"מ החברה האזורית למים וביוב
לרשותכם מוקד דיווח תקלות 1800-55-00-50 שיחת חינם 24/7