שלוחה מס’ 1
בירורים ותשלומים
א'-ה | 08:00-20:00
בימי ו' וערבי חג 08:00-12:00

שלוחה מס’ 2
 דיווח תקלות ברשת המים והביוב
פועל 24 שעות ביממה
365 יום בשנה

 

נערכים למתקן התפלה חדש בגליל

נערכים למתקן התפלה חדש בגליל

הודעה בדבר שינוי מקורות אספקת המים ביישובי פלג הגליל

רשות המים ביחד עם ספקי המים ובתאום עם משרד הבריאות, יקיימו שורה של בדיקות חיוניות של תשתית צנרת המים כהערכות להקמת מתקן התפלה בגליל המערבי בשנת 2025 .הקמת מתקן ההתפלה בגליל הנה משימה לאומית שמטרתה להבטיח גם בעתיד אספקת מים רצופה ובטוחה לתושבי האזור, שעד היום קיבלו את אספקת המים ממי קידוחים בלבד. במסגרת בדיקת תשתית הצנרת והתאמתה למתקן ההתפלה, יוזרמו בתקופת הבדיקה מים מותפלים בצנרת שכד היום זרמו בה רק מים טבעיים

שלב הבדיקות ביישובי תאגיד המים פלג הגליל ושילוב מקורות אספקת המים למים מותפלים

מיום 6.2.2022-19.2.2022:

מים מותפלים הם בעלי הרכב מעט שונה ממי קידוחים ולכן עלולה להיווצר תופעת ”מים אדומים“, הנובעת משחרור חומרי מבנה בצנרת ברזל ישנה, בעיקר חלודה, אשר צובעת את המים בצבע אדום או צהוב
בהופעת ”מים אדומים“ בעת פתיחת ברז, יש להזרים מים בברזים עד לקבלת מים צלולים

 

במקרה של שינוי צבע המים, יש לנקוט בפעולות להלן:  

 

  •  להימנע משתיית המים בגווני צהוב/חום /אדום.
  •  ניקוי מסנני הברזים באמצעות פתיחתם ושטיפתם
  • הזרמת מים רציפה בצנרת עד לקבלת מים צלולים.

 

לרוב מדובר בפרק זמן של מספר דקות עד שהתופעה חולפת. היה וצבע המים לא חוזר להיות צלול יש לדווח על כך לתאגיד המים פלג הגליל. צרכן מים שיודיע לתאגיד המים על תופעת מים אדומים בביתו וצריכת המים תגדל בעת הזו כתוצאה מהזרמת מים, יהיה זכאי לשיפוי בגין כמות מים ורכישת מים, עפ“י מפתח שנקבע ע“י רשות המים. מערכות ההולכה של פלג הגליל כבר נחשפו בעבר לשינויים במקורות המים. התאגיד פעל וכבר ביצע החלפת צנרת באזורים הבעייתיים. עם זאת, ככל שיופיעו מים אדומים, יפעל התאגיד ויתן מענה לשטיפת הקווים במערכות הציבוריות. ככל שתתרחש התופעה בתחום הבתים בהם הצנרת ישנה, התאגיד, תתבקשו להזרים את המים ולדווח לתאגיד. אנו מצידנו נפעל ונסייע לכם הצרכנים ככל שהנ“ל יידרש

 

סרטוני המחשה


 

במוקד הטלפוני 24/7
בטלפון  – 1800-55-00-50
בדוא"ל –   CRM@PLG.ORG.IL
פלג הגליל החברה האזורית למים וביוב בע“מ

?מה חדש

בתאריך 19.9.22 קבלת קהל בכל המחלקות תתקיימנה עד השעה 13:00

(לפי ימי קבלת קהל) לרגל הרמת כוסית לראש השנה

סגירת מחלקות: בתאריך 22.9.22  בעילבון ובתאריך 24.9.22 במג'אר

לא תתקיים קבלת קהל לרגל תיקוני הנגישות במחלקות אלו

 

 للإبلاغ عن مشاكل وللإستفسار- إتصلوا

 للمركز : على هاتف050-550-1800

לרשותכם מוקד 1-800-55-00-50 שיחת חינם

שלוחה 1 – מוקד בירורים ותשלומים | שלוחה 2 – מוקד דיווח תקלות

הורדת טפסים

כל סוגי הטפסים

קריאה מרחוק

האפליקציה לנייד
Read your Meter

הרשם לקבלת מידע בשוטף ובחירום