שלוחה מס’ 1
בירורים ותשלומים
א'-ה | 08:00-20:00
בימי ו' וערבי חג 08:00-12:00
שלוחה מס’ 2
דיווח תקלות ברשת המים והביוב
פועל 24 שעות ביממה
365 יום בשנה
רשות המים ביחד עם ספקי המים ובתאום עם משרד הבריאות, יקיימו שורה של בדיקות חיוניות של תשתית צנרת המים כהערכות להקמת מתקן התפלה בגליל המערבי בשנת 2025 .הקמת מתקן ההתפלה בגליל הנה משימה לאומית שמטרתה להבטיח גם בעתיד אספקת מים רצופה ובטוחה לתושבי האזור, שעד היום קיבלו את אספקת המים ממי קידוחים בלבד. במסגרת בדיקת תשתית הצנרת והתאמתה למתקן ההתפלה, יוזרמו בתקופת הבדיקה מים מותפלים בצנרת שכד היום זרמו בה רק מים טבעיים
שלב הבדיקות ביישובי תאגיד המים פלג הגליל ושילוב מקורות אספקת המים למים מותפלים
מיום 6.2.2022-19.2.2022:
מים מותפלים הם בעלי הרכב מעט שונה ממי קידוחים ולכן עלולה להיווצר תופעת ”מים אדומים“, הנובעת משחרור חומרי מבנה בצנרת ברזל ישנה, בעיקר חלודה, אשר צובעת את המים בצבע אדום או צהוב
בהופעת ”מים אדומים“ בעת פתיחת ברז, יש להזרים מים בברזים עד לקבלת מים צלולים
במקרה של שינוי צבע המים, יש לנקוט בפעולות להלן:
לרוב מדובר בפרק זמן של מספר דקות עד שהתופעה חולפת. היה וצבע המים לא חוזר להיות צלול יש לדווח על כך לתאגיד המים פלג הגליל. צרכן מים שיודיע לתאגיד המים על תופעת מים אדומים בביתו וצריכת המים תגדל בעת הזו כתוצאה מהזרמת מים, יהיה זכאי לשיפוי בגין כמות מים ורכישת מים, עפ“י מפתח שנקבע ע“י רשות המים. מערכות ההולכה של פלג הגליל כבר נחשפו בעבר לשינויים במקורות המים. התאגיד פעל וכבר ביצע החלפת צנרת באזורים הבעייתיים. עם זאת, ככל שיופיעו מים אדומים, יפעל התאגיד ויתן מענה לשטיפת הקווים במערכות הציבוריות. ככל שתתרחש התופעה בתחום הבתים בהם הצנרת ישנה, התאגיד, תתבקשו להזרים את המים ולדווח לתאגיד. אנו מצידנו נפעל ונסייע לכם הצרכנים ככל שהנ“ל יידרש
במוקד הטלפוני 24/7
בטלפון – 1800-55-00-50
בדוא"ל – CRM@PLG.ORG.IL
פלג הגליל החברה האזורית למים וביוב בע“מ