חברת פלג הגליל רואה שני צדדים בתפקידי עובדיה: הצד המקצועי והצד השירותי. אנו רואים את חובתנו לתת שירות איכותי כחלק בלתי נפרד מעמידתנו בדרישות הלקוח. חברת פלג הגליל הציבה לה למטרה – יצירת סביבת עבודה אשר מאפשרת למנהלי החברה ולעובדיה, את מיצוי הפוטנציאל השירותי שלהם, בכל רגע נתון, מול מגוון הלקוחות.
הנהלת חברת פלג הגליל ועובדיה מתחייבים:
- לקצר את משך הזמן למתן השירות בטיפול במפגעים.
- להעניק יחס אישי, אדיב והוגן.
- לפעול לשירות על פי אמות מידה מקצועיות ברורות ומחייבות.
- לספק לצרכנים את מלוא המידע והשירות.
- להעניק שירותי גבייה ברמה מקצועית ובאיכות גבוהה.
- לייעל את תהליכי השירות באופן מתמיד תוך שילוב טכנולוגיות חדשות.
- לפעול לשיפור תנאי קבלת הקהל במשרדים העירוניים.
- להיות קשובים לצרכנים ולפעול בשיתוף פעולה ואחריות.
- לפעול למען איכות שירותים גבוהה.
- לקבל על עצמנו את מלוא האחריות לקיום ולהגשמת אמנה זו.
המים שלכם בראש מעיינינו!