שלוחה מס’ 1
בירורים ותשלומים
א'-ה | 08:00-20:00
בימי ו' וערבי חג 08:00-12:00
שלוחה מס’ 2
דיווח תקלות ברשת המים והביוב
פועל 24 שעות ביממה
365 יום בשנה
תושבים יקרים
כללי
כארגון העומד בשורה אחת עם תאגידי מים מהמובילים, תאגיד פלג הגליל אימץ אמות מידה מובילות בנושא האיכות, הבטיחות והגהות וייקח חלק במאמץ הארצי והעולמי לשימור איכות הסביבה. תאגיד פלג הגליל מחויב לפעול בכל תחומי עיסוקו על מנת לסלק או למזער את הסיכונים הבטיחותיים והסביבתיים לסביבה, לעובדי החברה, קבלניה, לקוחותיה וכלל הציבור. מדיניות האיכות, מדיניות איכות הסביבה ומדיניות הבטיחות הן חלק בלתי נפרד מהמדיניות העסקית של פלג הגליל בהתאמה לדרישות התקנים:ISO9001:2015, , ISO14001:2015, OHSAS 18001:2007
תרבות האיכות
האיכות בארגון היא תרבות חיים שעיקרה השגת שביעות רצונו המלאה של הלקוח לאורך זמן, תוך שאיפה מתמדת למצוינות ומקצוענות. כדי להטמיע תרבות זו ישלב הארגון את כל עובדיו ללא יוצא מהכלל בשיפור האיכות, בשמירה על איכות הסביבה עמידה בחוקי ותקנות הבטיחות, בהבנה כי תרבות האיכות היא המפתח להצלחתו, שגשוגו הכלכלי והתפתחותו של הארגון.
עיקרי מדיניות איכות הסביבה והבטיחות של פלג הגליל
שיפור מתמיד
תהליך השיפור המתמיד יתבסס על ממצאי מבדקים פנימיים ומבדקים חיצוניים, תלונות לקוח, ניתוח נתונים של אי התאמה וחריגות בתהליך, על פעולות מתקנות ופעולות מונעות. כדי לעמוד במטרות האיכות כפי שנקבעו על ידי הנהלת הארגון, כל עובדי הארגון יחד ולחוד שותפים למאמץ המתמשך לשיפור האיכות ולהשגת מצוינות. הנהלת הארגון תספק את החזון, המנהיגות ואת המשאבים הנדרשים למימוש מדיניות האיכות, איכות הסביבה ומדיניות הבטיחות.
מדיניות זו תהיה זמינה לציבור כחלק ממחויבותנו לניהול מערכת הבטיחות, הבריאות בתעסוקה והסביבה באופן שקוף ופתוח
בידידות רבה
אינג' – עלי אבוריש
מנכ"ל התאגיד