תאגיד המים פלג הגליל

החלפת צרכנים תאגיד המים פלג הגליל

החלפת צרכנים – מה זה ולמה זה חשוב?

תהליך החלפת צרכנים מתייחס לשינוי שם הצרכן הרשום בחשבון המים של תאגיד פלג הגליל, למשל במקרים של מכירת דירה, השכרת דירה, או במסגרת צו ירושה. המטרה היא להעביר את האחריות לתשלום חשבון המים לדייר הנכנס, בהתאם לקריאת מונה מדויקת ביום כניסתו לנכס.

שימו לב!

אי דיווח על עזיבת הנכס עלול להוביל להמשך חיובו של המחזיק היוצא בתשלום חשבון המים. לכן, חובה על כל מחזיק שעוזב או נכנס לנכס לעדכן את פלג הגליל על השינוי.

איך מגישים בקשה?

את הבקשה להחלפת מחזיקים/משלמים בנכס ניתן להגיש דרך טופס מקוון או ידני.

יש לצרף את כל המסמכים הנדרשים בהתאם לסוג הבקשה. עם סיום התהליך, תישלח הודעה המאשרת את השלמת החלפת הצרכנים.
לחצו כאן למעבר לטופס החלפת צרכנים.

הנדון : מתן מענה שירות לקוחות נציגי קבלת קהל – מענה טלפוני

  1. לאור המצב הבטחוני החל ממחר ה- 23/6/2025 ועד ה 26/6/2025 יינתן מענה טלפוני במחלקות שרות הלקוחות והגבייה ברחבי היישובים בהם התאגיד מעניק שירותי מים וביוב.
  2. שעות המענה 08:30-15:30.
  3. ניתן לזמן תור טלפוני באמצעות זימון תורים מקוון בלינק הבא https://www.tor4you.co.il/edstn.asp?siteid=5734&sid=9EF26C989590BACD